بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


دليل نتايج ضعيف استقلال ضعف مديريت است

هادي طباطبايي در گفت و گو با ايرنا افزود : تيم فوتبال استقلال امسال ازبازيکنان مطرحي سود مي برد،اما نتايج بدست آمده نتوانست انتظارات هواداران را براورده کند.

وي با بيان اينکه بازيکنان کمترين تقصير را درنتايج ضعيف تيم استقلال داشتند، ادامه داد: متاسفانه مسوولان باشگاه و کادر فني تيم استقلال در خنثي کردن حواشي آبي پوشان ناموفق عمل کردند که اين موضوع تنش هاي زيادي را در تيم استقلال به وجود آورد.

سنگربان اسبق تيم استقلال باطرح اين پرسش که''دليل آسيب ديدگي چندين بازيکن تيمي که باصرف هزينه هاي گزاف بسته شده است چيست؟'' اظهار داشت: وقتي مديريت به گونه اي باشد که ''فرهاد مجيدي'' بتواند به راحتي از تيم جدا شود، کسب نتايج ضعيف قابل پيش بيني است.

طباطبايي افزود: مشکلات تيم استقلال بايد هرچه سريعتربه طور تخصصي کارشناسي و ريشه يابي شود تا اين تيم براي فصل آتي بتواند نتايج مطلوبي کسب کند.

تيم فوتبال استقلال سه شنبه شب با قبول شکست 2 بر صفر مقابل فولاد مبارکه سپاهان از صعود به مرحله يک چهارم نهايي ليگ قهرمانان آسيا بازماند.

تحلیل:

معلوم نیست چه مدیر و یا شخصی قول سمت یا پستی را در فصل جدید به هادی طباطبایی داده که اینگونه اظهار فضل نموده است!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 4 / 3 / 1391برچسب:مدیریت,کادرفنی,استقلال, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com